جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ti Jo's neznas



Zar ti mozes biti takva

Ne osjecas sta me boli,

Srce mi je na izmaku

Ono samo tebe voli.

Ja te molim pomozi mu

Potrebno je ono tebi,

Da te nisam upoznao

Ni zalio umrijet ne bih.

Al nemogu ostavit te

Da te neko drugi ima,

Nek me kazne koliko hoce

Istinu cu reci svoma.

Zaspala si u mom srcu

A sad si se probudila,

I zato te sada molim

Budi sto si dosad bila.

Ti jo's neznas koliko patim

Kad pomislim da tu nisi,

Pobrini se izlijeci me

Nanijela mi ranu ti si.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

01/2/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *