جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Zelim krenut




Nemojte me pitat ja vas molim,

Sto sam tuzna zasto toliko patim.

Ondje gdje me moje srce vuce,

Ja ne mogu nikako da svratim.

Nekada bih mora preplivala,

Nikada mi ne bih tesko bilo.

 Cijelu goru nogom pregazila,

Da zagrlim sto je meni milo.

Krenula bih i ako se plasim,

Crnog mraka i duboke vode.

I ne zalim  da se i u topim,

Zelim ici kud me misli vode.

Ja ne mogu vise izdrzati,

Zamaram se nekad mi je tesko.

Zelim krenut i stici na vrijeme,

Da posjetim meni drago mjesto.

Da se mogu u pticu pretvorit,

Ili pcelu da visoko letim.

I da krenem prije zore rane,

Da ti dodjem i da te posjetim.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

25/2/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *