جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

PRIJATELJSTVO

Fadila Liđan Murić

Autor: Fadila Liđan Murić

Bosna i Hercegovina

Bosanski jezik

PRIJATELJSTVO

Reci mi ime svoje,

tek da znam kako da te zovem,

ako mi ruku k'o  prijatelj pružaš,

i ja ću tebi pružiti svoju.

Neću te pitati gdje si rođen,

kako se zove domovina tvoja,

s kojim pismom pišeš,jezikom govoriš,

ni koja je boja kože tvoje.

Da li klečiš il'  na sedždu padaš,

u džamiji ili crkvi,da l'  se Bogu moliš,

pitati te neću,nemoj ni ti mene,

dok prijateljstvo i nudim i tražim.

Da l'  bogatstvo stekao si,

dobru kuću,šta sve imaš,

ništa od toga važno nije

ako nemaš srce čisto.

Možeš biti puk siromah,

u kolibi skromnoj,maloj,

cjenit ću te po poštenju

a ne po onom što si lstek'o.

Da li si čovjek ili nisi,

ništa drugo važno nije,

ako i ti isto misliš

prijatelj mi možeš biti.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *