جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Citam ti u ocima

Zasto si uvijek pricao o istini,

Kad u svakoj rijeci citam ti lazi.

Stime nista postici neces,

Ti mislis da ces mi postati drazi.

Istinu volim kada mi kazes,

Pa kada bi ona i gorka bila.

Svaka laz polahko tone,

A istina svaka dobija krila.

Uzdize se casno visoko leti,

Kao soko na krilima svojim.

Uvijek cu uz nju stajati casno,

A tvoje lazi uvijek se bojim.

Podjeli lazi i istinu isto,

Vidjeces ko vecu tezinu ima.

Laz je gorka gdje god da stigne,

A mislim istina da prija svima.

Citam ti u ocima kada te pogledam,

I ako vjesto ti od mene krijes.

Uvijek se bojis istinu reci,

Budi hrabar ako vec smijes.

Nemoj me zalit mozda i ja volim ,

Jer svaka laz veliki ceh placa.

Niko s time ne postaje srecnik,

Sto god zasluzi sve mu se vraca.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

13/4/2023



Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *