جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

GOSPOĐI

(Rima na I)

Gospođo draga, hajde učini,

da nam se sretnu pogledi!

Tebi godine idu ko dani,

a moji dani tako su spori.

Nemaš sreće u ljubavi,

zbog obraza što su blijedi...

Na ulici, ljubav mi se smiješi,

al' šta vrijedi... šta mi vrijedi?

Sve nam je isto,na pogled prvi,

ista nam bora ljepotu kvari,

godine iste i tebi i meni,

a ja i ti , različito stari.

Ti još znaš biti na usluzi,

a moji mrtvi su osjećaji.

Ne mame me više bujne grudi,

ne znam više, voljeti i ljubiti!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *