جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

NOĆAS SE RUŠE SNI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

NOĆAS SE RUŠE SNI

(Rima na I)

Još jednom reci:

"Volim te mili"!

Ja ću ti

povjerovati...

Ne,nemoj plakati,

suze što će ti,

ove noći,

neće ti

pomoći,

moramo se rastati!?

Ovo je sastanak zadnji,

noćas se ruše sni,

ovo je sastanak zadnji,

noćas se rastajemo mi.

Još jednom slaži:

"Volim te mili"!

Ja ću ti

povjerovati...

Suze što će ti,

ove noći,

lažne su ti,

ne mogu ih brisati...

Drugo nešto poželi,

želju ću ti

ispuniti...

Idi,

drugog nađi,

da sluša laži...

Idi,

drugom kaži:

"Suze mi

obriši"!

Ovo je sastanak zadnji,

noćas se ruše sni,

ovo je sastanak zadnji,

noćas se rastajemo mi.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *