جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Toplo mi je tamo

Mogu li te pitat istinu mi reci,

Dal ces biti tuzan kako ce ti biti.

Ako ikad odem iz zivota tvoga,

 Dal se mozes ikad s time pomiriti.

Hoces li se sjetit sta je nekad bilo,

Kada sam ti bila u venama tvojim.

Zato mi je tesko ako ikad odem,

Ostavit te  samog ja se toga bojim.

Mi smo bili jedna dusa u dva tjela,

Srodili se poput k'o mjesec i zvijezda.

Nikada te ne bih mogla ostaviti,

I prhnut k'o ptica iz toploga gnijezda.

Toplo mi je tamo jer me ljubav grije,

Ja uzivam mislim  osjetis to  i ti.

Ko bi bio grijesnik  da nam to napravi,

Zar bi mog'o nase duse razdvojiti.

Kako mislim i ti ne bih dozvolio,

Jer i ti si lijek nasao u meni.

Poslao te neko ko sa svime vlada,

Znas da su nam puti bili razdvojeni.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

Date:30/4/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *