جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Titulli: Dashuria ime.

Pranë teje dashuria ime,fjalët nuk kanë asnjë vlerë,

mi merr era e lehtë  në të mrekullueshmen pranverë.

Një poezi po e shkruaj pa e menduar,

vargjet rrjedhin lehtë në sytë e dashuruar.

Nis vargjet ty dashuri ti lexoj,

çdo fjali më pas filloj ti ngatërroj.

Një zë i heshtur flet brenda meje,

lexoj vargjet, që më vijnë prej zemre.

Çdo fjali nuk mundem dot ti lexoj,

sepse shikimi yt i ëmbël shumë më hutoj.

Flasin sytë,zemrat  tona rrahin si ora,

si pranvera e bukur është kjo dashuri e jona.

Një lot lumturie më rrjedh mbi faqe,

fshihem menjëherë si Dielli pas maleve.

Fytyrën tënde e kap me duar,

po filloj të lexoj vargjet, që kam shkruar .

Fier/11/5/2023

Albania


Autore: Fatbardha Budini .


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *