جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

  

Ibrahim Ibrahimovic

DOĐI


Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

DOĐI

(Rima na I)

Dođi!

Ja ću te čekati,

u noći,

zvijezde ćemo brojiti....

U tišini,

u tami,

lome me nemiri,

srce mi

vrišti,

čežnji,

moram ti

reći,

trebaš mi,

hajde dođi!

Dođi,

dok mjesec zlatni,

sjaji,

usnula polja dok ljubi!

Čekam te,drhteći,

čežnji,

trebam te, dođi!

Na klupi,

u krilo mi,

glavu spusti,

na nebu zvjezdani

sjaj prati,

oči

sklopi,

lijepe snove sni!

Jedno srce želi,

tvog srca prag preći...

Kreni,

dođi,

čeka te:"nestrpljivi"

hajde se skrasi,

dušom da te zagrli!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *