جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Kad si bila



Sapnucu ti svoju jednu tajnu,

Al je nemoj govorit ni kome.

Ljepota me tvoja ocarala,

Kad si bila u sokaku mome.

Ljepota me tvoja ocarala,

Ona me je s nogu oborila.

Cijelo vece ja nisam zaspao,

Svunoc si mi pred ocima bila.

Takve usne jos ne vidjeh nigdje,

Rumene se k'o ruze rumene.

Oci plave kao plavo more,

I prelijepe kose raspletene.

Pogled koji obara me s nogu,

Svojim stasom zanijela si mene.

Tvome sarmu ne mogu odoljet,

To ne vidjeh ni kod jedne zene.

Mogul ti se pribliziti malo,

Da ti skinem rosu sa usana.

Nek mi srce prepukne na dvoje,

Budi moja samo jednog dana.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

8/5/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *