جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Majka nije kuci

Vec odavno ja te zovem,

A ti mi se i ne javljas.

Dal'i telefon ti ne cujes,

Ili pomalo zaboravljas.

Cesto nocu ja ti dodjem,

Ali tebe kuci nema.

Vrata su ti zakljucana,

Obuzme me neka trema.

Dal'i si dobro ili te nema,

Mila Majko javi mi se.

Kad pogledam u tvoj prozor,

Ni svijetlo ti nevidi se  .

Otisla si iznenada,

Javila se nikom nisi.

Nestala si ti za uvijek,

Al u mome srcu ti si.

Dokle  cu te cekat Majko?

Hoces li mi ikad doci.

Zelja mi je da te vidim ,

Odoljet joj necu moci.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

14/5/ 2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *