جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ne brini se

Umorna sam od ljubavi  tvoje,

Jer ja ne znam kako s njom postupit.

Dal je zalis pokloniti meni,

Ako zalis ja cu je odkupit.

Nije ona toliko preskupa,

Barem zame do nje mi je stalo.

Sve bih dala samo da je moja,

Ne bih nista zalila ni malo.

Ja te molim nemoj se omisljat,

Na kraju se mozes i kajati.

Ja cu ti je sigurno sacuvat,

Nikada je necu nikom dati.

Preteska  je da je uvijek nosis,

Ona tebi samo teret stvara.

Podjeli je lakse ce ti biti,

Neka ide iz tvojih njedara.

Odavno sam s njome se srodila,

Bez nje mi je mnogo zivjet tesko.

Ne brini se kada mi je dadnes,

Nasla sam joj vrlo lijepo mjesto.

Author Dervisa Grabus Colakovic

4/5/2023

Autorska prava zadrzana




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *