جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

Razapeto nebo

To razapeto nebo

I jedna vatra što gori

ne stavljam drva više

neko mi iz gomile reče,

pa tebe ljubav mori...

okrenem glavu tako,

da..to je samo iz priče.

Bilo je lijepo,makar meni,

živjeti u snovima i nadi,

ah...to vječno djete u meni

nije sklono baladi.

Rekli su...da,sve prođe,

vatra se pomalo gasi,

ne stavljam drva više,

ostao je samo žar,

plamen je nestao polako

sjediš i gledaš...

i vidiš jedan par,

Kako je mašta bujna

dok živiš kao djete,

polako zora rujna,

sigurne mreže plete..

Na svjetla duše tvoje

spušta tamne rolete,

duboko u podsvjesti čuješ,

glupo je da snuješ

Pogledaj u stvarnost sada

vidiš gdje ti je nada,

izgorjela u vlastitoj vatri.

I Sunce ka zapadu ide

pa nosi moje želje,

i izgorjele snove,

neko me iz gomile pita,

kako se ta ljubav zove?

Ah...pusti,sve će proći,

i sudnji dan će doći..

A moje vatre nema,

samo pepeo i sivi prah,

lagani vjetrić puše,

i miluje me po čelu,

dok zadnji uzdisaj duše,

osjeća njegov dah.

Tako se gasi ljubav,

tako se plamen gasi..

kad s jedne strane ložiš,

a s druge vjetar puše,

ne možeš roditi ljubav,

jer je hladnoće guše.

Emmiliy


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *