جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sacuvaj je

Sacuvaj suzu na svom jastuku,

Ona ce ti reci svaku moju tajnu.

Koja je se skrivala u dubini duse ,

Sacuvaj je dobro  kao zvijezdu sjajnu.

Ona samo znade jer je sa mnom bila,

Nisam nikad dala da ode od mene.

Srodila se sa mnom pravila mi drustvo,

I cuvala uvijek moje uspomene.

Sad je dobro cuvaj jer je mnogo vrijedna,

Nekad ona moze biti radosnica.

Kad ti ona bude pricala o meni,

I tuga ce tvoja otici sa lica.

Znam da ti je tesko isto kao meni,

Svaciji su puti krvim pokapani.

Saprace in suze jer su kao rijeka,

S njima su mi prosli i noci i dani.

Znam da ti je sreca nestala odavno,

Pobjegla od tebe negdje se skrivala.

Neka je prokleta sto je bas sebicna,

Nista ti od sebe ona nije dala.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

7/5/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *