جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

BOLNA ISTINA


Kroz sumaglice

moje kasne jeseni

dok proljeće završava

a ljeto na pragu,

došli su meni hladni snjegovi koje ja samo vidim i osjetim.

Dok drugi,dolazak ljeta,

sanjaju o sretnim trenucima.

Nisam im ljubomorna već sretna da makar kod nekog Sunce sja kad je već kod mene ugašeno.

Samo je utihnula stara bol,

samo sam se par ljeta odmorila, u povjetarcu

ljetnog smiraja večeri,

došle su nove bure i oluje.

Bile su snažne i jake.

Taman kad sam se privikla

na njihovu ljepotu,

ili sam mislila

da sam se privikla,

ili sam umislila da je to ljepota,

ponovo je zahladilo.

U dušu su mi ušli nemiri

a srce pokriveno

santom leda.

Umjetni osmjeh košta

mnogo snage i strpljenja

da ne pustim tu hladnoću van...

Tako je sve ,,divno,,kad je umjetno.

Nade sam pokopala tako vjerno i duboko

da ih ne želim vidjeti u ovom životu,

a želje,

želje sam protjerala iz moje duše zauvjek.

Ostala je gorčina i okus soli.

Tako mi paše jer se samo tako mogu involvirati u ovaj svijet pun površnosti i indiferentnosti.

Pun uživanja vanjske ljepote i ljepote na kratke staze...

...idemo dalje...emma.





***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *