جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sretan Bajram  rodbini, prijateljima I svim muslimanima sirom dunjaluka🌍🤲💖❤🌍

Daleko sam



Osvanulo jutro a ja tuzna,

Bajram dodje k'o da Bajram nije.

Daleko sam ja od svoga praga,

Tudja zemlja sve je drugacije.

Nema kone da do mene svrati,

Na baklavu i da posjedimo.

Ni Ezana da nas rano budi,

Nista lijepo ovdje ne vidimo.

Nema dijece da dodju na vrata,

Da i njima Bajram banku dijelis.

Nema onog kog najvise volis,

Kako onda da se ti veselis.

Nema majke da joj poklon spremas,

Da obuces kat od ruse svile.

Da posjetis sve u komsiluku ,

Ovdje su se zelje izgubile.

Zar se moze tako proslaviti,

Kad ti suza niz obraze krene.

Nemam nikog da mi je obrise,

Nema nikog da svrati do mene.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

28/6/2023


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *