جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Dok sanjamo

Dok me trazis u pozutjelim slikama,

I izblijedjelim slovima svoga spomenara.

Dok ti prste tuku a ti pises i pises,

Dok ti olovka mastilo ne iscrpi,

Dok ti kosa potpuno ne osjedi.

Ja stojim na sredini puta,

San me obuzeo u polu bijela dana.

Suzama umivam lice i pijem ih umjesto bistre vode,

Da li da krenem u naprijed ili unazad ne pronalazim rijesenje.

Dok sanjamo iste snove negdje u svemiru,

Gdje nas nista ne dotice  gdje sapcemo da zivot postane vjecnost.

Tvoja mi ruka kroz kosu prolazi,

I hrabri moje izgubljene nade.

Sapuces mi iznemoglim glasom ,

A ja te blijedo gledam.

Neka nestanu svi koji na putu stoje,

Neka se san u javu obistini.

Neka se olovke u drvece pretvore,

Neka rijeke mastilom poplivaju.

Da pises i  pises  da stojis iza mojih ledja,

Da dobijem podrsku tvoji iskrenih zelja.

Da poniknu zamrsene uspomene,

U tvojoj avliji gdje ih mozes ubrati.

U bojama mojih ociu,

Nemoj se iznenadit da ih zalijes cesto suzama svojim,

I da one krvim prokapaju.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

8/6/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *