جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

ZNAŠ LI



Da....nešto si između

Sunca i neba,

u Kosmosu za mene si sam,

Nešto si između

ljubavi i tuge,

jer želim moju pjesmu

da ti dam...

Od gorkog Pelina do slatkog meda,

a to dvoje tako paše,

nemoj da ti se otme

i da ti se neda,

uhvati Sunce naše..

Koliko divlji toliko krotak,

jednak sa suzom,

tako i smijehom,

nosiš se sa sobom

hrabro i snažno,

sa svojom dobrotom kao i s' grijehom,

Nešto si kao smrt i život,

pojam sam bola i smjeha

ti baci sidra ne plovi sam,

već sa istinom i grijehom ..

Napravi sada mjesta za dvoje

jer galeb će da poleti,

razmisli,dali to ljubav tvoja

želi na palubu da ti sleti....???

...emma....07.06...2023


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *