جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Pusta mladost





Kako mogu zaboravit mjesto ,

Gdje se rodi  a i gdje poniko.

Gdje mi moji dani procvijetase,

Nikad mi ih uzet nece  niko.

Gdje sam rasla i presretna bila,

Gdje me sreca svugdje milovala.

Nisam znala da cu biti negdje,

Zaboravit sve sto sam imala.

Pusta mladost uvijek mi se vrati,

U sijecanje i tuga me mori.

Boze dragi da se vratit moze,

Da povratim sto mi srce voli.

Da prosetam ulicama onim,

U kojim je moja mladost cvala.

I pozivim one kojih nema ,

Ja bih zato sve od sebe dala.

Sjecanja su bas nekad preteska,

Progone nas kao guja ljuta.

Nikada se nece zaboravit,

Jer misao svaki dan odluta.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

27/6/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *