جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك
عالميFadila Liđan Murić

SAMO TVOJE IME STOJI NA PAPIRU

 

Fadila Liđan Murić

SAMO TVOJE IME STOJI NA PAPIRU

Fadila Liđan Murić

Bosna i Hercegovina

Bosanski jezik

SAMO TVOJE IME STOJI NA PAPIRU

Novu sam stranicu

okrenula davno

i novoj priči pružila šansu.

Život krenuo dalje...

A noćas evo,

ničim izazvana,

iz čista mira,

pred očima mojim

zatitra sjena tvoja,

uzburka sjećanja davna.

Opet zadrhta srce,

naviko moja stara...

K'o u jesen požutjelo lišće

opalo sa grana,

što vjetrovi raznose

i igraju se s njima,

rasuše se misli moje,

odlutah  u dane prošle.

Opet sam pogazila obećanje

što davno dala sam sebi,

da ne dam ništa

da me na tebe sjeti,

ni u snove moje

neću da svraćaš,

ne dam da bole

iz prošlosti rane.

I kao da te od zaborava trgam,

ruka sama od sebe krenu,

nošena čežnjom pustom

pismo da ti piše.

Čini mi se ,

od sjećanja roman

napisati bih mogla.

Skupljam polako rasute misli,

slovo po slovo

pišem i brišem,

al'  umjesto romana

na bjelom papiru,

kao da druga slova ne postoje,

ostalo samo ime tvoje.

Autor: Fadila Liđan Murić

28.05.2023.god.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *