جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

KAHVU MI DRAGA ISPECI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

KAHVU MI DRAGA ISPECI

(Rima na I)

Kahvu mi

draga ispeci,

onu što se pjeni,

ne šećeri,

nek'gorći!

Na sto je spusti,

ništa ne reci,

do mene sjedni,

pa mi se pridruži,

sobu zamrači,

da budemo sami,

u tami!

Grlo mi

se suši,

kahva mi

fali,

slasno ću je popiti!

Cigaru mi

zapali,

findžan napuni ,

šuti,

gutljaj ćemo prvi,

podijeliti,

boluju mnogi,

kahva ih liječi!

Uvijek su

u akšam prvi,

kahvu pili,

dobri

jarani,

u findžan

suze lili,

nesretni,

i

parovi

stari!



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *