جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Neka te posjeti



Sacuvaj suzu kad ti krene niz obraze,

 I nedaj da ti  na grudi kane.

Neka ti ona bude uspomena,

I neka te posjeti na srecne dane.

Nikada nisi mislio o tome,

Da moze kraj i svemu doci.

Ti si negdje srecu osjecao,

A ja brojala neprespavane noci.

Jednoga dana ti ces shvatiti,

Da greske pravis u prkos sebi.

Da samo znades kako se osjecam,

Ti to nikada radijo ne bih.

Nisi znao cuvati sta imas,

Boem si bio dicio se time.

Kad potonu nadanja jednoga dana,

Ja cu zaboravit a ti posjeti me.

Nikada necu zalit sto izgubim,

I moj ponos moze biti veci.

Neka moje misli lutaju svijetom,

A tebi zelim da zivis u sreci.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

3/7/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *