جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Opusti se



Da mi je znati koliko si srecan,

Sto te moja ruka vise ne

miluje.

Sto ti ja vise ne kazem volim te,

Ja mislim da tvoja dusa ne caruje.

Vidim da si zaista zbunjen,

A nesmijes pitanje zato postaviti.

Jer neces nikad dobiti odgovor,

Ja zelim u tome iskrena biti.

Zasto bih djaba gubila vrijeme,

Kada ti do mene bas nije stalo.

Opusti se uzivaj u sopstvenoj sreci,

I nemoj se uopste kajati ni malo.

Kada ti bi ljubav na dohvat ruke,

Pravio si se uvijek da ti je svejedno.

Mislio si da cu ti pasti na koljena,

Moliti te i ucinit samu sebe bjedno.

Necu nikad da radim tako,

Ja sam sada bogatija zena.

Nemam tvoje ljubavi lazne,

I ja se ponosim sto je izgubljena.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

22/7/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *