جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك
حسن فؤادعامي

ملييت أنا مـ بحـر كل قاسي

 

ملييت أنا مـ بحـر كل قاسي

حسن فؤاد

 

ملييت أنا مـ بحـر كل قاسي

و يا ريتــــــــه كان مقــــــاسي

وكــل ما أفكـــــره يصبــــــــح نـــــــــاسي

عشان عمره ما عرف معنى المراسي

ولآ عرف يكون عزوتي أو نـــــــــــــاسي

ولآ عرف يبقــــا أشيــــــــك لبـــــــــــاسي

مغصبش نفسه يوم يكـون إحسـاسي

ولآ حاول يعـــــــرف أصلي أو أسـاسي

...

ملييت أنا مـ بحـر كل قاسي

...

حاولت أنا أكون معــــــــاه سيـــــــــاسي

صمم يكــــــــون ع حالــــــه القـــــــــاسي

و بجبروت قالي لو تقدر عليا .............

و قبل ما يكمل الجملة نحرتــه بفاسي

...

ملييت أنا مـ بحـر كل قاسي

.....

الجريء . . . حسن فؤاد ..


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *