جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

To si meni otvorio oci

Ja te zovem a ti se ne javljas,

a ti neznas da to brine mene.

Dal si bolan u postelji lezis,

il si sretan bas kod druge zene.

Da ti kazem da mi nije pravo,

sto telefon nisi podigao .

Ja te molim istinu mi reci ,

jesi li se sa mnom poigrao.

Da sam znala nazvala te ne bih,

ti to nisi barem zasuzijo.

ti si meni otvorio oci,

a'li mene nisi rastuzijo.

Neka neko bude s tobom srecan,

i meni si ljubav obecao.

Ja izgubi tvoje povijerenje,

i ako se nisi ni nadao.

Tvoga broja necu vise trazit,

slobodno ga mozes promijeniti.

Moje ime slobodno izbrisi,

mozes s nekim drugim zamjeniti.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *