جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Da me nije

Reci svima da sam samo tvoja,

I neka I'm svima srce puca.

I kazi I'm nemozes bez mene,

tvoje srce bas za mene kuca.

Da me nije ono bi ti stalo,

ne bih nikad vise proradilo.

Jer ono je naslo lijek u meni,

I zato je uvijek srecno bilo.

I kada ti ono bude bolno,

Ja cu ti ga bolan ozdraviti.

Ti si na to naviko odavno,

I Tako ce zauvijek ti biti.

Ne treba se niko cudit za to,

svako sebi trazi sto ga slijedi.

Ne moze se otrovom iz lijecit,

jer on ce ga vise da povrijedi.

Nisu ljudi svi istoga kova,

neki lijece a neki ga rane.

Ne treba se nikad trazit neko,

s kim ces djaba provoditi

dane.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

5/9/2021

 


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *