جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Pisano je dane i godine



Ovo pismo sto ti sada pisem,

pisem ti ga u suzama  svojim.

Da li ces ga prihvatit za stvarnost,

ja se zato naj vise i bojim.

Pisano je dane I godine,

al ne znado dal cu zavrsiti.

Cijelu vijecnost u strahu sam bila ,

da li cu ja tebe izgubiti.

Ono mi je uvijek drustvo bilo

ja sam cesto pricala sa njime.

Milovala svako svoje slovo,

jer na tebe ono posjetime.

Pisem ti ga iz dna duse svoje,

saljem ti ga al neznam po kime.

l u njemu mnogo cega ima,

pa te molim ne zaboravi me.

Cijela  vijecnost  u njemu ti stoji ,

kad procitas nemoj tuzan biti.

Ako ikad pomislis na mene,

ono ce te uvijek ohrabriti.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *