جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sve si vrijeme posvetio

Svako jutro meni ruza stize,

I one su razlicite boje .

Gdje ih beres de mi pravo kazi,

jer one su dio duse moje.

S obicajem ja je pomirisem,

I ona me na tebe posjeca.

Nista ljepse od tih ruza nema,

to je meni poruka naj veca.

Porucujes da me mnogo volis,

jer ti ruze pricaju o tome.

ti hi saljes meni svako jutro,

i ne saljes nikome drugome.

Ti da znades da sam puna srece,

sto te imam negdje u samoci.

Sve si vrijeme posvetio meni,

svoje dane I sve s svoje noci.

A i ja sam posvetila tebi,

opijena sa tvojom ljubavi.

Uzvracam ti sve sa postovanjem,

I da znades da si oni pravi.

Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *