جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

DODIRNI ME, DOTAKNI

Autor : Ibrahim Ibrahimović

Ibrahim Ibrahimovic

Autor : Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

DODIRNI ME, DOTAKNI

(Rima na I )

Vidim sjaje ti oči,

dok ruka , ruku traži.

Sve što želiš mi reči,

dodirom blagim mi kaži.

Nek to bude dodir blagi,

tijelo vatrom da izgori.

U duši mi nešto zraći,

dal' to ljubav znaći?

Tvoju sjenku ču ukrasti,

da me može doticati.

Srce moje te blagosovi,

primakni se, primakni,

dodirni me, dotakni!

Čudni su naši dodiri,

tvoja ruka u mojoj ruci!

Puna pjesme dok niz tijelo klizi,

moja topla ruka, struk ti traži.

U teškom trenutku me dotakni,

primakni se,  primakni,

poljubi me,poljubi,

uz mene se priljubi!

Dotakoh ti ruku, ti se ne oglasi,

ostani uz mene, ostani,

bez tebe, sve ču izgubiti!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *