جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Neka okovi  puknu

Pijem te kao kapljicu rose,

koja se slijeva niz moje umorno lice.

Udisem te poput jutarnjeg zraka,

koji osvijezava utrobu moju i podize me do sjajnih zvijezda.

Nikad mi nije nista doprlo do duse,

kao tvoja kapljica .

Koja se slijeva niz ozednjelo grlo,

a drugi su htjeli da mi zivot sruse.

Osjetih da procvjeta kao proljetni cvijet,

u proljetnim suncanim danima.

Zamirisa kao propupala ruza,

moj miris dopire do tebe

opija te a tudje te ruke grle.

Bezpomocno se boris a uzivas u prostoru mome,

otrgni se neka okovi puknu .

Neka ljepota prepliva tvojom dusom,

osjeti jednom iskreni dodir,

koji je se cuvao cijelu vijecnost samo za tebe .

Nemoj da duse zamrznu ,

da um izblijedi,

ogrni  se istinom.

Preplovi  obecano niko nije umro gdje je se je rodio,

nedaj da ti ispiju svaku kapljicu krvi oni koji voljeti ne umiju.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *