جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Nisi znao

Kiti cu se uzdasima tvoim,

dok uzdises dok mi gledas sliku.

Nisi znao sta si izgubio ,

nacinio gresku preveliku.

Sada pati jer izbora nemas,

nisi prije mislio o tome.

Izbor ti je bio preveliki,

nisi mnogo vjerovo ni kome.

Ne pitaj me dal sam sada

srecna,

jer ti o tom  necu nikad reci.

Zivim zivot meni dodijeljeni,

dal u tugi ili je u sreci.

A ti cuvaj svaku svoju suzu,

dobro cuvaj da ne vidi niko.

Dok prebiras svaku moju sliku,

jer ti si to odavno naviko.

A ja cu se sjetit nekad tvoje,

koja je vec boju izgubila.

Mozda suza I u mene kane, I ako to nisam ni mislila.

Author: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *