جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Prati cu te

Ispunicu ti zelje tvoje,

dok te ceznja za mnom opija.

Bicu ti suza iz oka tvoga,

koja ce ti milovati lice doci do usana tvoih.

Praticu te u mraku dok me sanjas,

sanjas moje ruke u tvojoj kosi.

A tvoje prepletene oko moga struka,

necu moci izbjeci tu ceznju.

I ako me skupo  sve to kosta,

kao bijednika kada potrosi posljednju paru.

Bicu ti sjena u tvoim koracima,

osjetices me u vijetru koi ti miluje   tvoje lice.

Moj miris ce doprijeti do tvoje duse,

pozeljeces da osjetis odkucaj srca.

Koje lupa hoce da iskoci,

ali samo kad je u tvojoj blizini.

Nasloni se na moje rame,

koje odavno ceka da podjeli s nekim.

Tajne i zelje uspavane,

pozuri nemoj da te drugi

 prevare.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *