جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

za moj rodjendan****23/9/

Tu je moja mladost

Rodila me majka Travnicanka,

I Vlasickom vodom napoila.

I zato sam cvrsca od celika,

i ona je ista takva bila.

Bijelim snijegom lice mi umila,

za planine iznad Bukovice.

Na ledini kolijevka mi bijahu,

a igracke bjele ledenice.

Zato mi je svaki kutak mio,

tu je moja mladost posadjena.

Svaki grm mi u sjecanje dodje,

posjeti me na stara vremena.

Kad bih mogla da se proslost vrati,

pa da gazim ja nogama bosim.

Sva je vrijednost u tom meni bila,

nije vrijedno ono sto sad nosim.

Travnicanko ponosim se tobom,

sto ja nosim pecat tvojih gena.

Nista mi ih nece zamjeniti,

i zato sam ja ponosna zena.

Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *