جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

NEMOJ MENI

Ibrahim Ibrahimovic


Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

NEMOJ MENI

(Rima na I)

Nenoj meni

o sudbini,

da nečemo skupa biti

da sudbina kapu kroji,

da će ona da odredi,

hočemol' se voljeti.

Drugom nekom, nemoj meni,

ne pričaj mi o sudbini,

skrojena po tvojoj mjeri

za izgovor ti ona služi.

Ciganki dlan pruži,

ona će ti sve reći,

u sudbinu da uvjeri.

Nemoj meni,

o sudbini,

sudbina će doći,

karte dobro promiješati

i čudo će da se desi.

Ne, ne brini,

drugi će kumovati

drugi će nas rastaviti.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *