جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

ŠAZI

Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

ŠAZI

(Rima na I)

Sunce mi više ne izlazi,

ne griju me njegovi zraci,

život mi gorak, bez radosti,

jer više ne voli me Šazi.

Slućajno smo mi se sreli,

od toga trena ljubav započeli,

poljupci joj bjehu, dugi, vreli,

sa njom su mi prolazili dani.

Klela se ona, klela se Šazi,

klela se ona dan svaki,

da če kraj mene vječno ostati,

to joj je bio san jedini.

Pitaju me moji jarani,

gdje je ona, gdje se nalazi,

mrzim ih sviju, oni su krivi,

što ona sa mnom ne živi?

Sjedim evo, na našoj klupi,

kraj rijeke u trešnje sjenci,

toplih suza pune mi oči,

nema drage, neče ni doći.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *