جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sjecanja ne umiru

Kad ti budem pricala o proslosti,

Ti me zaustavi i  nedaj  mi  dalje,

Jer ja se ne mogu  pomirit s time,

Srce  ti moje poruku salje.

Sjecanja nikad ne umiru da znas,

Ona su uvijek u dubini duse,

Ako ih cesto ja  i ne spomenem,

Ona me hoce potpuno da sruse.

Izbaci  ih iz sebe isto kao i ja,

Izbaci lakse ce I tebi biti,

Proslost je uklesana u nasu dusu,

Nama je se tesko  s time pomiriti.

Kada bi proslost ponovit se mogla,

Mnoga bih srca okusila srecu,

Mozemo samo pisati o tome,

Ja svoju nikad  zaboravit  necu.

Ne dozvoli  nikad  da  proslost  nestane,

Jer ona je u  nama  kao  ptica rajska,

Ona nas uzdize da lakse  zivimo,

 U nama cvijeta kao ruza majska.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *