جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Dana's je tvoj rodjendan



Ti si otisla I nisi se vratila

❤❤

Jo's ti se nadam

Kad vjetar utihne I oluja nestane,

Potrazicu latice tvoje u nekoj dubokoj tmini.

Gdje mislim da mi se s krivas,

Ruzo moja mirisna sto mi pod jastukom mirises,

Svaki miris u dusu upijam.

Latice su tvoje opale I skrile se negdje,

Ali tvoj korijen nikad ne umire.

Obnavlja se u svako godisnje doba,

Da me posjeti na tebe koja se skrivas u dubini moje oronule duse.

Ja ga saljezvam svojim suzama,

I nikada uvehnuti nece .

Suzama koji mi nanese tvoj nestanak,

Zivim u ceznji da cu ti se pribliziti ,

Jednog sudbonosnog dana.

Pomirisati te jer osjetim da Jo's mirises,

U dubini moje duse koja je izgorjela.

Ta nadanja me uzdizu, da nekad uzletim visoko da oblake dodirnem, I zamislim da cu te naci.

Znam da me cekas nadas mi se,srce mi kazuje,nisam se nikad pomirila da mi neces navratit makar u snovima.

Pomilovat moju sjedu kosu,

I obrisat moju suzu koja stoji skamenjena.

Da bol utihne napacenoj dusi,

Da nadanja postanu

 stvarnost.

Da ces mi zapjevat svoju pjesmu,

Kao nekad u snovima je cujem cesto cujem.

Dusa is nemogla se odmori,

Polu zatvorenih ociju

vidim tebe,

  Da znas jo's ti se nadam.

 Autor:Dervisa Dervisa Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *