جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Nudim ti ruku

Cekam te negdje iz daleka,

Cekam te da ti svoju ljubav dam.

A ti se ne osvrces lutas po pustinji,

Mislis da mozes bez mene sam.

Nudim to ruku I sve sto je moje,

Jer ono samo tebi pripada.

Nije me brigade da li ces prihvatit.

Srce se moje samo tebi nada.

Nemoj se kajati ako me izgubis,

Ja cu nesatati kao morska pjena.

Ti ces patiti i ako ne priznajes,

I sjecati se mene za sva vremena.

Uzmi ili ostavi ne osvrci se vise,

Nek meni bude isto kao prije.

Svoj ponos cu vjesto nositi ,

Ako ti do mene vec stalo nije.

Nekad je bolje izgubiti nadu,

I sve sto mislis da ce sreca biti.

Snivati shove negdje u samoci,

Nece se nikad to zaboraviti.

Author Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *