جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Jednom zbogom



Ne tjeraj me da ti kazem zbogom,

Jer to su ti naj posljednje rijeci.

Moramo se drzati istine ,

Jer istina samo dusu lijeci.

Kako god ti mislis da je bolje,

Osloni se na svoje misljenje.

Idi putem kojim zelis ici,

Moje su ti rijeci upucene.

Jednom zbogom za uvijek ti vazi,

U njemu je sva moja istina.

Ti to nisi nikad vjerovao ,

Jer si znao da sam tako fina.

Al ti si me natjerao na to,

Nisi znao cijenit sto ti dadoh.

Sve sam tebi povjerila svoje,

Da ga neces cuvat ja ne znadoh.

Sad ti kazem istinu naj vecu,

Trebas cijenit sto je vrijednost  prava.

Sto izgubis vise neces naci,

Nek se sreca s tobom poigrava.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *