جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sam si trazio

Ne osudjuj sebe sto me ocima gledas,

Sam si trazio sta te ocarava.

Nisam znala nikad da postojis,

Ti sam mislis da sam zena prava.

I jesam sigurno nisi pogrijesio,

Sve su zene ali nisu iste.

Neke se samo sa zivotom kite,

A neke bas imaju namjere ciste.

Namjere ciste su samo nesto pravo,

I one prave cijeli svijet srecan.

Sve ce nestat I potrositi se,

A dusa I karakter ostace vjecan.

Ne protivi se I neosudjuj sebe,

Sto ti ja zarobi sve sto  je u tebi.

Ti nikada nebi nasao pravu,

Da nisi mene nasao sebi.

Prokockan zivot nek stoji iza tebe,

U toj kocki pobjedio nisi.

Dok sam ja vatru rukama razgrtala,

Negdje daleko uzivao ti si.

Author ;Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *