جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك
عاميمحمد كمال

مش قادر أتمنى وأنا حاسس بالألم

 

الشاعر محمد كمال

مش قادر أتمنى وأنا حاسس بالألم



كان نفسي نكون حبيبين يحكي عنا الزمن

كنت بحلم نكون قلبين 💕عايشين على الأمل

كنت بتمناكي ياحياتي

تكوني بردي في حر صيفي

تكون وردة 🌷حبي وربيعي

يدفيني حبك في عز الشتا

لكن عيوني ماليها البكى

كل أحلامي سراب

كل اللي بنيته خراب

كل حبك أصبح ألم

كل حياتي صبحت ندم

ولا قادره تسألي

مين تكوني عشان عيوني

تعيش في الدموع

وليه رضيتي قلبي

يعيش مخدوع

أنت آهه في الضلوع

خلاص ياقلبي كفايه بقا

ليه ياقلبي ترضى تعيش بجرحها

انتهينا وانتهت كل الحكايه

أيوه قفلت صفحات الروايه

اتخدعت ياقلبي ومش قادر تنسى

ونزلت بحر حب لاليه شط ولا مرسى

كل اللي شوفته حزن ودموع

واجب عليك ياقلبي الرجوع

وكفاكي ياعيني الدموع

بقلم محمد كمال مسلم

شاعر مصر 🇪🇬


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *