جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

I ako lutas

Volim te ali ti  necu reci ,

Ako mozes dosjeti se sam.

Ti mene volis a od mene krijes,

Ja u tvojim ocima sve misli procitam.

I ako lutas ljubav moju nosis,

U njedrima ti stoji I drusto ti pravi.

Zavaras sebe I mene s time,

Moje srce nece da se to nastavi.

Voljecu te ali necu da ti znas,

Probacu ija od tebe skriti.

Jer kada se spoje ljubavi tajne,

Onda ce nesto naj ljepse biti.

Naj ljepsa je ljubav kad ti se uzvrati,

Pa makar ona I lazna bila.

I ja bih je stavila u svoja njedra,

I nikad je vise ne bih ostavila.

Pa neka ona samnom vlada,

l neka I meni drustvo pravi.

Svecu joj svoje od sebe dati,

Samo da ona svoj put nastavi.

Ona je nesto sto se kupit ne moze,

I u nje  je uvijek  prevelika cijena.

Zato je zelim zadrzat za sebe,

I ne zelim nikad da bude izgubljena.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *