جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

NEĆEŠ MENI

LAGATI

(Rima na I)

NEĆEŠ MENI

LAGATI

 

Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

NEĆEŠ MENI

LAGATI

(Rima na I)

Dušu sam ti

znao dati,

da se sa njom

igraš ti!

Želio sam

u ljubavi,

s tobom ostariti,

želio te usrećiti,

al' ne vrijedi,

svoju ljubav

drugom dala si.

Tko te ljubi,

nek te ljubi,

neću se nervirati,

u život novi,

noćas ću poći,

poći ću,

poći,

dosta mi je

tvojih laži,

nećeš meni,

gledati

u oči,

i

lagati....

Mislio sam

da pripadaš

samo meni,

da ćeš samo

mene voljeti,

da ćeš svoju ljubav,

samo meni

dati.

U život novi,

noćas ću poći,

svoju sudbu birati,

izgubiti

ću se,

izgubiti,

među ljudima,

slićnim meni...

Noćas ću poći,

drugoj ženi,

ljubav ću joj dati,

otići ću,

otići,

nečeš meni,

lagati,

nećeš mene

lažom hraniti...! 


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *