جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

PRODUŽI

Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim, Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

PRODUŽI

(Rima na I)

U životnoj luci,

moje sidro nisi,

na mojoj lađi,

moje jedro nisi,

nisi

ni

kolmilar hrabri,

koji

mojim životom brodi.

Pri tako važnoj ulozi,

mora netko drugačiji,

da se rodi,

da se pojavi.

Ni

svetionik nisi,

ni

glasnik nisi,

što glas nosi,

nisi,

ona što me prati,

na trnovitoj stazi.

Sam ću put birati,

kojim ću gaziti.

Na usputnoj stanici,

moj saputnik nisi,

ništa mi više nisi,

nemoj mi se vračati.

Produži,

idi,

samo idi,

nađi,

nekogko će imati,

strplenja i ljubavi,

i tko će te slušati.

Dervisa Grabus Colakovic

Dali pravis greske

Rekose mi da mi neces doci,

A ja sam se uzalud nadala.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *