جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Nesib Hodzic

Autor: Nesib Hodžić, Zenica, Bosna i Hercegovina

- Na zadatu temu za izbor dnevne pjesme

Naslov:  Dok te čekam



U osami svoje izbe, sam sa sobom, sa samoćom bez tuge,

Kao protjerani griješnik bez grijeha, tvojom krivicom,

Znam da mi nije suđeno da nađem i da imam neke druge,

Na obzorju sam sna i jave, pod plavom nebeskom liticom.

Ja ti se nadam, ti ćeš doći kao žena stvorena od mene,  za mene,

Ne zoveš se Hava, niti sam ja pretpostavljeni muž, ko biva,  tvoj,

Od bambusove trske, palminog lišća i blata gradim naš dom ideje,

Za budućnost našu, da krenemo na put izvršiti zadani zadatak svoj.

Iako sam usamljen, beskrajno čekajući, srećan u dolini pored rijeke,

Čekajući tebe, abdestom umivam po propisu nam datim tijelo i lice,

Kao pčela u svom letu što srećno leti širom svijeta do svog cvijeta,

Čekam te dugo, ti ćeš mi s proljećem doći moja prelijepa lastavice...!

Zenica, 16.04.2022. godine                      

 Nesib Hodžić, autor


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *