جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

DOKLE

Ja živim,eto što moram,

što mi je od Boga dano.

Podjednako hvaljen i sporan,

podjednako bakar i zlato.

Podjednako led i voda.

Pod ledom nit ne prekinuta.

Tražitelj istine puta.

Koračam nogama tuđim,

pričam rečene riječi,

sanjam sanjane snove,

gledam viđene slike,

evo me nigdje ni otkud

a dokle????

Bog zna.

Sva sreća!

Eto,netko će reći,

Rodi se pod sretnom zvijezdom

i zaista imat će pravo.

Drugi,ko drugačije gleda

suze već zamnom briše

sluteći ono što nosim.

A ja sam to,što mi se desi,

ja sam to što mi se piše,

do pola voćka zrela,

do pola svanulo jutro,

zraka zalutala sunca;

svoje sazvježđe tražim.

Iznad mene oblak pluta

i nevrijeme moje nosi.

Pod oblakom tamnim ponekad,

zaiskri zvijezda u meni.

A ja,živim eto,što moram

što mi je od Boga dano,

podjednako hvaljen i sporan,

podjednako bakar i zlato

....R.I.Emmawolf


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *