جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

Emmiliy Emma Wolf

MISLI

Još uvjek kiša.

Vjetar ranjava cvijeće

jasmina u mome vrtu,

i lomi božure

koji posipaju stijene

Otvaram prozor

kao da vidim

talasanje kose jedne

divne žene...

Žalostan sam

mislim na dragu svoju

koju boju haljine ima sada.

Plavo nebo i plavo more,

zelene planine nas dijele.

Ah,kada bi ove ptice bijele,

mogle ponijeti list

ovaj,koji ja sada

mojoj dragoj pišem...

Ah,kada bi potok mogao

da joj ponese latice

mojih Božura!!!

Magnolije sjajne u noći.

Ne,nisam ljut,samo

promatram mjesec,

on mi naliči na ogroman magnolijin cvijet.

Kao da vidim njen pogled,

i čeznju u očima njenim.

Čekaću sa mnogo ljubavi

za nju u srcu mome,

jer,daljine ne mogu

ljubav da promjene..

###emma###



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *