جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Titulli: Motivi im.



Motivi im sot qëndroi tek, ky pëllumb i bardhë,

e ngulitur në tik-takun e zemrës së tij të artë.

Forca e tij në mendjen time është afruar,

dhe shtrihet në krahët e mi,që duket sikur janë duke fluturuar.

Këtë bukuri dhe gëzim,që Zoti na i bëri dhurat,

shembull për njerëzimin dhe mirënjohje

gjithë kujt i fal.

Nga të gjithë shpendët,që ka kjo Botë,

Zoti zgjodhi llojin e tij,si më të bukurin dhe më paqësorin në këtë Tokë.

Sa bukur të isha pak çaste në Botën e tij,

do të doja të fluturoja edhe unë unë si ai.

Do të doja të fluturoja edhe unë si

ai,

të shihja këtë Natyrë me plotë

hijeshi.

Të përulesh është vetëm sekreti i tij,

pastërtia,dashuria dhe paqja e tij të jep

gëzim në shpirt.

Do të doja shpesh të ndiqja rrugën e pëllumbit,

që të ndiqja mënyrë tjetër të

 reflektuarit.

Fier/26/4/2022

Albania


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *