جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

POGLED HLADAN

Sve suze svijeta spirala je kiša,

znaš da je sve prošlo,

kad se utiša,

zavlada neka magla čudna,

I želja za suncem

al' uzaludna.

Zaboraviš i da si plakao,

po blatu i oluji da si skakao,

zaboraviš da si

dno dna dotakao.

Istinu da sam te volio,

i da te volim,krio.

Rekao sam svome srcu

da si bila moja laž,

vratio sam se svome putu,

posvetio se samo svome skutu,

ali ni sve patnje svijeta,

i koliko sam imao ljeta,

na leđima nisu me promijenile.

I dalje isti kaput stari,

iz bloka,uvjek maštom oka,

nikad izvan svoje

struje ni toka...

I dalje pjevam sam sebi pjesme, pjesme sreće,

znam,ona me čuti neće,

dan je taj što me vara,

plavetnilo neba misli skreće.

A onda padne noć,

prokleto dugi sati,

ranjeno srce shvati,

sitnice,inati,srce,ponos,

neće mi dati

da pratim trag,

a znam;sve je ništa,

slomit ću kazaljke,

vrijeme će stati,

kosmos će čekati...

Samo da znam način,

na koji da te vratim!!!

Tražim te,sanjam te

sanjivim očima,

danima i noćima,

tražim te u svim licima i stanovnicima-nekih drugi svjetova,

na putevima oblaka letova,

a gdje je naš put???

Mičem usnama bez glasa

dok pada zaborava plašt..

Ćutim jer znam da znaš

i uvjek si znala..

Ti..

Jedina moja,

Ti...koja odavno

nisi jedina,

svaka sekunda kao godina,

ali makar znam na čemu sam

i siguran sam da nema nas spreman da budem

nasmejan pred svima,

iako te,kad sam sam,prečesto dok cigaretu pušim,

oblikujem od dima,

kroz paučinu vraćam naše dane kad smo bili dio tima.

Oprosti što nemam snage da ti lažem,da ti poželim sreću,

s njim,a i što će ti od mene...

Sve uspomene sa kaputa stresi,samo budi to što jesi,

tu gdje si,pa makar što

da se desi,

budi u redu

jer ne želim da saznaš

što su to boli

kad voliš a on te ne voli...

Znaš...to jako boli.

Kad nekog voliš a ujedno misliš da ga mrziš,

voliš ga i moliš sebe

da sve to izdržiš.

Ostaje nada da će nekad neko željeti da shvati mene...

moja lutanja,maštanja i sanjanja,

znati i htjeti da ih prati...

i ko zna...

Možda jednom pronađeš mene, tamo gdje prestajem ja

a počinješ ti,gdje,stali smo mi,

a počinju drugi..

Ali znaj tada,

srest ćeš jednog stranca slučajnog prolaznika,

brzi pogled na tren,

pojavit će  se slika

pogled leden jedni očiju,

led..

Iako te je taj stranac nekad..

voleo više nego sebe..

####.e.m.m.a.####


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *