جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sudite mi jer ja kaznu volim,

Pustite me da joj vidim lice,

Vrele usne ko ruze rumene.

Sudite mi I ja se predajem,

Njena vrijednost jaca je od mene.

Sudite mi I ja kaznu volim,

Samo da joj bjelo lice ljubim.

Nurom joj je ono obasjano,

Ubicu se ako je izgubim.

Njeznji pogled tako me opija,

Ona nezna koliko za njom patim.

Vezite me I to mi ne smeta,

Ja cu opet do nje da navratim.

Da joj sapnem samo  dvije rijeci,

I poljubim njene plave oci.

I zamrsim njene ruse kose ,

Ona mi se nece otet moci.

Kunem ti se moja Majko mila,

Sve cu dati samo da je moja.

Ja je volim naj vise na svijetu ,

Meni vise netreba nikoja.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

20/4/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *